הורביץ מהנדסים – בדק בית

הורביץ מהנדסים בע"מ הינה חברה הנדסית המתמחה בפיקוח בניה ובהפקת דוחו"ת בדק בית . החברה נשענת על ניסיון רב שנצבר לאורך השנים ומאחוריה פרויקטים מורכבים ומאתגרים שהסתיימו בהצלחה.

אנו מציעים שירותים מתקדמים של פיקוח וניהול פרויקטים תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר ועמידה לצד הלקוח בזמינות מרבית, שקיפות מלאה ועם שירות אמין ומקצועי. החברה שומרת על האינטרס של הלקוח לכל אורך הדרך, החל משלבי הבדיקות הראשוניות של היתכנות הפרויקט ועד לסיומו המפואר.
הורביץ מהנדסים בע"מ מנוהלת על ידי מהנדסי בניין רשומים בפנקס המהנדסים והאדריכלים ונתמכת על ידי צוות מגוון של שמאים, עורכי דין ובעלי מקצוע מומחים בתחומם.

הורביץ מהנדסים תשרת אותך לאורך כל הדרך – מקבלת המפתח ועד שתהיה מרוצה !!
חברתנו תלווה אותך בכל שלבי תהליך ההתדיינות עם הקבלן. משלב בדיקת המבנה ואיתור הליקויים ועד אשר יתוקנו הליקויים שבדירתך ו/או קבלת פיצוי כספי הולם.
ביקורת בניה לפני מסירת הדירה.
קבלת מידע על ליקויי בניה לפני קבלת הדירה, מטרתה להאיר את תשומת לב הדייר לפרטים וליקויים קיימים כך שיוכל לדרוש מהקבלן/מוכר לתקן את הליקויים שנמצאו בדירה עוד לפני כניסתו לדירה ולחסוך מעצמו את אי הנוחות של חיים בדירה בעת ביצוע התיקונים.
בדיקת דירות ומבנים מוגמרים.
בדיקה לאחר הכניסה לדירה (לאחר קבלת המפתח) ו/או בתום תקופת הבדק/תקופת האחריות.

הבדיקות שנעשות  כוללות בין היתר: בדיקת רטיבות עם מכשיר פרוטימטר, בדיקת רטיבות עם מצלמה תרמית, בדיקת צנרת עם סיב אופטי, בדיקת קרינה, בדיקת ריצוף, בדיקת אלומינים, השוואת המצב הקיים לתוכניות המכר, בדיקת תגמירים לפי מפרט מכר, בדיקת איטום הגג.

שיחה עם סוכן

השאירו פנייה