סקלר לוי – פירמת עורכי דין

משרד עורכי הדין סקלר לוי נוסד על ידי עורכי הדין ליאור לוי ודניאל סקלר. 

ליאור ודניאל פועלים מתוך תפיסת עולם שבמרכזה התפיסה שעורכי הדין הם שותפים לדרכם של הלקוחות. אנו רואים את עצמנו כזרוע המשפטית ואנשי האמון של לקוחותינו ודוגלים ביצירת קשרים אישיים ומקצועיים ארוכי טווח תוך הקשבה, שקידה, היכרות מעמיקה של לקוחותינו ואת אופי הפעילות העסקית שלהם. 

כל זאת כדי לגבש דרך שתפורה למידותיכם ואשר היא הנכונה ביותר עבור הצרכים שלכם. אנו ממוקדים בהגדרה נכונה של מטרות ויעדים וגיבוש אסטרטגיה משפטית שתהווה עבורכם קרקע יציבה להתפתחות, גדילה והצלחה. 

משרד סקלר לוי מספק מגוון שירותים משפטיים בתחומים שונים וביחס לתעשיות רבות כמו מזון, פארמצבטיקה, פיננסים, טכנולוגיה וסייבר, מסחר אינטרנטי, נדל"ן, אנרגיה מתחדשת, אופנה ועוד. 

אנו משלבים מיומנויות משפטיות ועסקיות ייחודיות אשר מאפשרות לנו להעניק מענה זמין, איכותי ומדויק לכל הצרכים המשפטיים והעסקיים של לקוחותינו.

תורת העבודה של משרדנו דוגלת בגישה אישית, מחוייבות ללמידה, הבנת הפרטים והנסיבות הספצפיות של לקוחותינו, שיתוף פעולה וליווי צמוד תוך עמידה בלתי מתפשרת על האינטרסים של לקוחותינו ותשומת לב מירבית להוצאות הכרוכות בגיבוש וישום האסטרטגיה המשפטית.

תחומי ההתמחות של משרד סקלר לוי הם: קניין רוחני (רישום ואכיפת סימני מסחר ועיצובים, מסחור קניין רוחני וליטיגציה בקניין רוחני), היי-טק ותאגידים, חדלות פירעון וגבייה מוסדית, ליטיגציה מסחרית, אינטרנט וטכנולוגיות, הגנת הפרטיות ואבטחת מידע ומקרקעין.

משרדנו מעניק את שירותיו ללקוחות רבים, מוסדיים ופרטיים, בכל שלבי העסק או המיזם – החל בשלב גיבוש הרעיון ומחקר ופיתוח, עובר בליווי צמוד בפעילות שוטפת וכלה במימוש המיזם או הרעיון.

שיחה עם סוכן

השאירו פנייה